With this offer, Chat IQ will automatically connect customers to a dedicated Yardi specialist for assistance if it is unable to answer a question ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=653c31808ce04ed4bdd6359706e6658f&url=https%3a%2f%2fwww.valdostadailytimes.com%2fap%2fbusiness%2fyardi-to-handle-all-incoming-leads-with-new-bundle-offer%2farticle_098bbd87-8d4c-5d22-b02e-f8b3c4d87a27.html&c=12097996941116738956&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment