امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 13, 2023

How to Maximize Efficiency and Growth With Your CRM System

What’s the secret and how can we apply this to what law firms do with their CRM systems? Think about the mammoth task e-commerce platforms manage. They monitor inventory, sometimes encompassing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6529af750633443fb14d69c574a07313&url=https%3a%2f%2fwww.jdsupra.com%2flegalnews%2fhow-to-maximize-efficiency-and-growth-7480259%2f&c=11908388477351482738&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment