امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 28, 2023

Herding Cats: Five Ways to Increase CRM Adoption

In the past CRM adoption, and ultimately CRM success, was measured by the number of attorneys using the system on a regular basis. Although technology has evolved to make interacting with and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=653d83183af745aabfab2ab79fb42ea6&url=https%3a%2f%2fwww.jdsupra.com%2flegalnews%2fherding-cats-five-ways-to-increase-crm-4010200%2f&c=14642383830144978621&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment