امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 20, 2023

Upsetting Chatbot Creation: Releasing the Force of AppyPie No-Code Chatbot Engineer

In the steadily developing scene of innovation, the making of chatbots has taken a stupendous jump forward, because of imaginative arrangements like AppyPie No-Code Chatbot Designer. Breaking ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6532f68ba9db4a40a5289469c227bd92&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fupsetting-chatbot-creation-releasing-the-force-of-appypie-no-code-chatbot-engineer%2f&c=15601168640713837387&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment