امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 9, 2023

Leading Benefits of CRM for Your Business

CRM isn't just cloud based software; it's the catalyst to maximizing ROI for small businesses For many small business owners, CRM is just an over complicated technology that’s constantly being ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65246858ce5b413195e1dc518a8b2ea8&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fguides%2fbusiness%2fbenefits-of-crm%2f&c=7600884620304552116&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment