امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 21, 2023

Synup Enhances Survey Feature with 100+ CRM Integrations

Built to enhance the user experience and promote review generation, the new CRM integrations empower users to connect Synup to every facet of their business. With the new integrations, users can ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6534489707fb4ac89313fc611a336e68&url=https%3a%2f%2fwww.goskagit.com%2fsynup-enhances-survey-feature-with-100-crm-integrations%2farticle_03208683-c919-5d80-b408-c1cf72805f35.html&c=1996306611261217611&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment