امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 11, 2023

Q4 Could Be Huge, But Most Retailers Have a Blind Spot

With mobile forecast as the fastest-growing segment of holiday sales, retailers need to ensure their mobile experiences are ready for prime time in Q4.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65270b9092a74e7eb781ef40691a5d21&url=https%3a%2f%2fwww.retailtouchpoints.com%2ffeatures%2fexecutive-viewpoints%2fq4-could-be-huge-but-most-retailers-have-a-blind-spot&c=14895951859243448265&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment