HubSpot is constantly innovating across its product portfolio, adding more functionality to better handle sophisticated use cases and attract larger customers.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=651b2dc2bcb24eb28c31dc4566b52189&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2frobertdefrancesco%2f2023%2f09%2f29%2fhubspot-continues-to-enhance-its-crm-product-portfolio-as-it-steadily-moves-upmarket%2f&c=2726877911526215812&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment