امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 6, 2023

Global CRM Provider Really Simple Faces Data Breach Exposing Over 3 mn Records

The breach involved a non-password protected database associated with global B2B CRM provider Really Simple Systems, potentially compromising sensitive information from various organizations, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=652073e6d7e440d28f28fb2343ab4a6c&url=https%3a%2f%2finfotechlead.com%2fsecurity%2fglobal-crm-provider-really-simple-faces-data-breach-exposing-over-3-mn-records-80931&c=4125383678475539080&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment