After successfully onboarding 96K+ small businesses in Russia, Kazakhstan, Uzbekistan and Belarus, Kladana entered the Indian market in 2022.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6525c81c3a894412bde9ae4b75528462&url=https%3a%2f%2finc42.com%2fstartups%2fwhy-moscow-based-kladana-considers-indian-sme-sector-as-the-next-big-market-for-cloud-computing%2f&c=7332733801629695342&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment