امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Issue with multi-server (NLB) installation. Not working on second node.

We are trying to install a brand new on-premises Dynamics 365 CRM V9 installation. We have two servers clustered for Application and two servers configured as ALWAYS ON Database Cluster. We ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E449CFBB022432A91E4AFBD5E59AEAA&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f315448&c=16919980766241566823&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment