امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Microsoft and Adobe Join Forces to Win Market Share from Salesforce

Still, Microsoft is only in sixth place in the customer relationship management (CRM) software space as of 2017. The No. 1 player? That would be Salesforce (NYSE: CRM), which holds roughly one ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=88A15B79EEBD4516BDDE37EB7BF4858C&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fmicrosoft-adobe-join-forces-win-140500325.html&c=4964312116117672591&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment