"It was during this period in the market" began to talk "about class systems ERP, CRM, HRM, etc. A key difference between these systems was that they tended to view implementation from the perspective ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D3734EA711C460DA585C8F4611AB3EA&url=https%3a%2f%2ftheabc.typepad.com%2fmy_weblog%2f2019%2f03%2fmanagement-project.html&c=16564048169202394508&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment