امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Rethinking CRM: How UAE-Based Sprii Humanises The Online Shopping Spree Offline

It’s no surprise that consumer shopping habits are continually changing and evolving, especially in the e-commerce world. People are always on the move and want access to quick, affordable and easy ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CEB2552BBE644E380FFB8A1EFBD9963&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f331515&c=7045694385389746382&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment