When you’re trying to get your CRM to do some of the heavy lifting for you, you need to have lots of data about every account. It’s a challenge to fill it with the kind of data you need to be able to ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BA34A0921C3B4F0E94409C85DFBF0434&url=https%3a%2f%2fnegosentro.com%2faccount-based-marketing-for-small-businesses-4-reasons-why-you-should-consider-it%2f&c=2976754732250994465&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment