امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 31, 2019

Account-Based Marketing for Small Businesses: 4 Reasons Why You Should Consider It

When you’re trying to get your CRM to do some of the heavy lifting for you, you need to have lots of data about every account. It’s a challenge to fill it with the kind of data you need to be able to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BA34A0921C3B4F0E94409C85DFBF0434&url=https%3a%2f%2fnegosentro.com%2faccount-based-marketing-for-small-businesses-4-reasons-why-you-should-consider-it%2f&c=2976754732250994465&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment