امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Choose from 50 telephony providers to reach your customers through Zoho CRM.

We're happy to tell you that we're the first and only CRM to bring you 50 completely native telephony integrations. This means more flexibility to choose your favorite provider, and then experience ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=78EB431677E049119B7453E69DB240A6&url=https%3a%2f%2fwww.zoho.com%2fcrm%2ftelephony%2f50%2f&c=3998428840887086316&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment