امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Dawn Douglass Joins Volly as CIO

Volly, a provider of SaaS-based marketing automation, CRM and POS solutions, has announced the hiring of Dawn Douglass as Chief Information Officer to lead product development, technology management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=78EB431677E049119B7453E69DB240A6&url=https%3a%2f%2fnationalmortgageprofessional.com%2fnews%2f70536%2fdawn-douglass-joins-volly&c=15364247387007190748&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment