امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 31, 2019

Salesforce Adds Its Own Training Platform

If you work in sales, you likely already familiar with Salesforce. The company dominates the CRM (customer relationship management) software sector. While Salesforce has partnered with a training ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D3734EA711C460DA585C8F4611AB3EA&url=https%3a%2f%2felearningfeeds.com%2fsalesforce-adds-its-own-training-platform%2f&c=6306590242841352507&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment