امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Rob Tarkoff of Oracle: Customer Experience Today is About Data, Content, Design and Curiosity

Last week in Vegas, my CRM Playaz co-host and friend Paul Greenberg and I were hanging out at Oracle’s annual MCX (Modern Customer Experience) conference. It’s a showcase the company uses to announce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=88A15B79EEBD4516BDDE37EB7BF4858C&url=https%3a%2f%2fseoland.in%2frob-tarkoff-of-oracle-customer-experience-today-is-about-data-content-design-and-curiosity%2f&c=6040553521198082868&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment