امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 30, 2019

Chatbots for business

This approach provides a level of convenience and immediacy. 2017. HubSpot unveiled Conversations CRM, marketing, sales and customer experience provider HubSpot unveiled a series of product updates ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB9F4A2656FC4F9D83D41088BAAC9AC6&url=https%3a%2f%2fwww.liventerprise.com%2foverview%2fchatbots%2f&c=8935188845544439708&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment