Customer Relationship Management (CRM) has long been a cornerstone of success in the real estate industry. It’s the glue that holds together relationships between real estate agents and their clients, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6508c6e4c2c3412bbad843b7904afc4b&url=https%3a%2f%2fwww.cweb.com%2fblog%2fthe-future-of-crm-in-real-estate-after-the-introduction-of-ai%2f&c=13761471597085664328&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment