امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 15, 2023

IntelePeer Launches Call Summary Dashboard

"The IntelePeer team of customer experience (CX) experts are committed to meeting the demands of our enterprise customers looking to deliver best-in-class, automated customer interactions," said Frank ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6504c447e71b45d7b8583454aa0cec74&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d160545&c=7154392203824346495&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment