امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 14, 2023

ChatGPT Made History This Year: 2 Magnificent Artificial Intelligence (AI) Growth Stocks to Buy Now and Hold Through the Boom

Indeed, Bloomberg says generative AI revenue could grow at 42% annually to reach $1.3 trillion by 2032, adding $280 billion to global software sales in the process. One prudent way to capitalize on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65038123ad81428d81948447cf69b22b&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2023%2f09%2f14%2fchatgpt-made-history-2-ai-growth-stocks-to-buy-now%2f&c=9662477308666951588&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment