امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 6, 2023

3 Keys to CRM Success for Small Businesses

There is a vast array of customer relationship management (CRM) software solutions small businesses can choose from, but ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64f8f4826c804aa68ba47539017f020a&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmallbusiness%2f3-keys-to-crm-success-for-small-businesses%2far-AA1gkolk&c=17134442007534927825&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment