امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 9, 2023

Salesforce's AI Conundrum

Salesforce aims to become the leading AI CRM software provider and has officially added AI as the fifth focus area on its transformation roadmap. The company's Data Cloud, a customer data platform, is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64fcdb11048246a09e0ee301054e758b&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4633912-salesforces-ai-conundrum&c=15642994052967044693&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment