امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 4, 2023

JK Bank Commissions CRM in South Kashmir

SRINAGAR:  In a bid to provide instant cash management solutions to the customers at their nearest possible locations, JK Bank on Saturday commissioned a Cash Recycler Machine (CRM) at Verinag in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64f651de696e4c94af40bdb8df7ecb11&url=https%3a%2f%2fkashmirlife.net%2fjk-bank-commissions-crm-in-south-kashmir-326936%2f&c=3713243878918138528&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment