Salesforce CRM has outperformed the market over the past 10 years by 4.54% on an annualized basis producing an average annual return of 14.19%. Currently, Salesforce has a market capitalization of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=651739179e7542d59992412e152c6926&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f23%2f09%2f34976959%2fheres-how-much-you-would-have-made-owning-salesforce-stock-in-the-last-10-years&c=8158081401619606987&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment