امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 7, 2023

Nestle goes upmarket with deal for Brazil chocolate maker

ZURICH, Sept 7 (Reuters) - Nestle (NESN.S) is buying a majority stake in Brazilian premium chocolate maker Grupo CRM, the Swiss food group said on Thursday, as it seeks to expand into luxury ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64fa386005834579a06fafa70a887a2a&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2fmarkets%2fdeals%2fnestle-buying-majority-stake-brazilian-premium-chocolate-maker-2023-09-07%2f&c=1196047839332738652&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment