امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 11, 2023

Salesforce Gives $20M to Education, Expanding Pathways into Tech and AI Careers

Salesforce (NYSE: CRM), the #1 AI CRM, today announced more than $20 million in new grants to U.S. school districts, along with education and workforce development nonprofits preparing students for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64ff7e0f607b4a849da4f00c198943b7&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f09%2f11%2f9878169.htm&c=8457134814934758558&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment