امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 27, 2024

The Riverside Company and Codifi Unveil a Groundbreaking Field Data Management Solution

Codifi's Field Data Management solution offers a comprehensive suite of features that empower field-based teams in tasks like surveys, monitoring, insections, and assessments, while also providing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65de4ba56ceb4b8a93c2a9dc1cdc6084&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-riverside-company-codifi-unveil-groundbreaking-field-data-management-%2f2024%2f02%2f27%2f9968424.htm&c=11881698404831041955&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment