Salesforce (CRM – Research Report), the Technology sector company, was revisited by a Wall Street analyst today. Analyst Derrick Wood ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65cfcb1a5ddc4e2d806ea79f0b800de6&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fsalesforce-stock-maintains-hold-rating-amidst-steady-execution-and-emerging-market-challenges-1033074801&c=905028600224484461&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment