امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 13, 2024

Global Web Services Firm MEGA Selects SugarCRM for Next-Gen Sales Automation to Supercharge Customer Acquisition

SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven sales automation platform, today announced that MEGA, a leading cloud storage and file hosting service provider, has turned to SugarCRM for next-gen ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65cbd69122af4d4286905eedcf7c26f7&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-global-web-services-firm-mega-selects-sugarcrm-next-%2f2024%2f02%2f12%2f9961047.htm&c=3397305076276981588&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment