امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 20, 2024

Salesforce Launches Marketing Cloud Growth

Salesforce today launched Marketing Cloud Growth, a new edition of Marketing Cloud to help small businesses drive growth with CRM, artificial intelligence, and data. Marketing Cloud Growth connects ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65d51f277a244090a9197801a53920f4&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d162651&c=7019456117002323688&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment