امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 15, 2024

Pipedrive Recognizes Top Global Partners for World-Class Performance and Collaboration Across Its Solution Provider Ecosystem

Pipedrive, the easy and effective sales CRM for small businesses, today announced the winners of its annual Pipedrive Partner Awards. The recognitions honor exceptional partners who have demonstrated ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65ce79acf2dc4229a99f10ac5e4ff996&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2024%2f02%2f15%2f9962845.htm&c=537797780303637366&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment