امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 29, 2024

Salesforce Gains Momentum With GenAI Platform, Here's What 9 Analysts Have To Say

Shares of Salesforce Inc (NYSE: CRM) rose in premarket trading on Thursday, after the company reported higher-than-expected sales and earnings for the fourth quarter ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65e0ee842ba342409d518906ee79d8b7&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fanalyst-ratings%2fanalyst-color%2f24%2f02%2f37395259%2fsalesforce-gains-momentum-with-genai-platform-heres-what-9-analysts-have-to-say&c=13294463056058535590&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment