امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 25, 2024

Global Loyalty Management Strategic Report 2024-2030 - Growing Need for Competitive Differentiation Drives Organization to Adopt Loyalty Management

DUBLIN, Feb. 23, 2024 /PRNewswire/ -- The "Loyalty Management - Global Strategic Business Report" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65dbb69e0a0046c6b651346babaec782&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2024%2f02%2f23%2f9967293.htm&c=15294897134548030063&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment