امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 16, 2024

Analysts Offer Insights on Technology Companies: Salesforce (CRM) and Applied Materials (AMAT)

Companies in the Technology sector have received a lot of coverage today as analysts weigh in on Salesforce (CRM – Research Report) and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65cfcb1a5ddc4e2d806ea79f0b800de6&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fanalysts-offer-insights-on-technology-companies-salesforce-crm-and-applied-materials-amat-1033075314&c=4508712665379637038&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment