امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 30, 2024

UserTesting Launches AI Insight Summary and Other Platform Enhancements

In addition to AI Insight Summary, part of UserTesting AI, new product features include mobile camera testing templates and guides and an integration with Rally, a user research CRM platform. AI ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65b9619e933d47e8a42a8fc1c95044f3&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d162383&c=12108563927922472911&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment