امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 24, 2024

OneBill Partners with Acronis to Empower MSPs through Automated Provisioning, Billing, and Revenue Management

Automated Provisioning: MSPs now have the ability to effortlessly purchase Acronis products through OneBill, triggering an automated provisioning process for tenants and related entities within the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65b1869d7b3d412eb0fdbe0757ec0be4&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2024%2f01%2f23%2f9950797.htm&c=18276703364995205881&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment