Some of the fundamentals for securing customer data are encryption technologies, data storage policies and consistent security audits. Training teams to focus on data security as a top ongoing ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65bab369b3024d6e8a8de2cbe11840ec&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinessdevelopmentcouncil%2f2024%2f01%2f30%2f19-ways-sales-teams-can-ensure-customer-data-security%2f&c=7875369808351356161&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment