امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, January 8, 2024

Amedia uses first-party data to help advertisers better target their customers

The same data that helps Amedia understand how to convert users into subscribers provides the foundation for the advertising side of the business.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=659c608782b14ed1a76272d21d64607b&url=https%3a%2f%2fwww.inma.org%2fblogs%2fideas%2fpost.cfm%2famedia-uses-first-party-data-to-help-advertisers-better-target-their-customers&c=12829483472873483945&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment