امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 10, 2024

The New B2Core v4 - Modern Interfaces and Revamped Designs

LONDON--(BUSINESS WIRE)--The renowned CRM and back-office solution, B2Core, has released a new update to its service, including interfaces, designs, and functions. The new launch, dubbed B2Core V4, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=659f11ad0d07401f97f8b642c2d2979b&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20240109821427%2fen%2f&c=10807947815604892150&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment