امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 3, 2024

Salesforce Inc (CRM): A Technical Analysis

Salesforce Inc (NYSE: CRM) has a higher price-to-earnings ratio of 97.22x compared to its average ratio. compared to its average ratio and a 36-month beta value of 1.28. Analysts have mixed views on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6595c91c0d684e02920f8658d0cd6b33&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2024%2f01%2f03%2fsalesforce-inc-crm-a-technical-analysis%2f&c=9060191044478724608&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment