امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, January 27, 2024

Salesforce (NYSE:CRM) Could Layoff Around 700 of its Employees

Cloud-based software company Salesforce (NYSE:CRM) will lay off around 700 of its employees or 1% of its global workforce, the Wall Street Journal reported on Friday. However, the report stated that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65b57b318bfe47da8a367c186bdde0ea&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fcompanies%2fsalesforce-nysecrm-could-layoff-around-700-of-its-employees%2far-BB1hiN1Y&c=3817743393549709317&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment