امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 18, 2024

5 powerful myths and 5 inconvenient truths about CRM you absolutely need to know

As with all business software, misconceptions are rife. Just take a look at some of the best cloud storage solutions on the market. Despite the ubiquity of cloud computing, concerns around the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65a98fb1cf364e4c9e0502ecb02c6878&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmallbusiness%2f5-powerful-myths-and-5-inconvenient-truths-about-crm-you-absolutely-need-to-know%2far-AA1n8y4Q&c=2096725716500507915&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment