امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 8, 2024

Survey reveals patient concerns with AI’s role in diagnosing illnesses

More than two-thirds of patients are uncomfortable with healthcare organizations using AI to diagnose them, according to a report out of Salesforce.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65eb7a9e99d042b2b7da538a99fb719e&url=https%3a%2f%2fwww.mmm-online.com%2fhome%2fchannel%2fsurvey-patient-concerns-with-ai-role-in-diagnosing-illnesses%2f&c=12958332082218157767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment