امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 9, 2024

SignaPay Adds Industry Veteran as Chief Technology Officer

SignaPay, an Irving-based payments processing provider, has added David Leppek as chief technology officer. In this role, Leppek will manage all information technology functions for the organization, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65eccc2534e74a629a0e1677fae8d892&url=https%3a%2f%2fdallasinnovates.com%2fsignapay-adds-industry-veteran-as-chief-technology-officer%2f&c=13600904597720794071&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment