امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 6, 2024

Giorgi Tsutskiridze of HawX, a visionary leader, Navigates the global success of CRM solutions and beyond

In an interview with Entrepreneur, Giorgi Tsutskiridze, a dynamic Founder and CEO of HawX, delves into the exciting story of the company, its achievements, future goals, and strategies that propel its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65e8d7a2daf040e8856a653783d22fd3&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2fka%2fbusiness-news%2fgiorgi-tsutskiridze-of-hawx-a-visionary-leader-navigates%2f470715&c=5507507624370885890&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment