امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 13, 2024

Salesforce Unveils Einstein 1 Field Service Edition

This customizable, conversational, generative AI assistant for CRM can answer questions, provide tailored pre-work briefings, and generate work summaries. Einstein 1 Field Service Edition leverages ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65f2122ccb7d47f7aafa7e42e70fbd52&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fCRM-News%2fCRM-Across-the-Wire%2fSalesforce-Unveils-Einstein-1-Field-Service-Edition-163048.aspx&c=17865081652245265505&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment