امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 31, 2024

NetSuite expands Text Enhance feature

NetSuite, a business solutions provider, announced during its SuiteConnect event in New York City that its generative AI-driven Text Enhance feature, launched last year, can now be applied to 200 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6609ccfd64d34c46b96022a02bdd8a63&url=https%3a%2f%2fwww.accountingtoday.com%2fnews%2fnetsuite-expands-text-enhance-feature-to-200-additional-applications&c=11378499870169192189&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment